jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

.........

Publicerad 2012-08-26 14:27:02 i Allmänt

idag är en dag då jag blir galen på mig själv...känner mig så nedstämd och vet inte varför. vad irriterande det är eller så har det med att göra att man inom kort kommer att träffa personer som man inte vill ha med att göra för mycket. eller så är det att jag vill så mycket men vet inte riktigt i vilket ände man ska börja. här sover två knoddar för tillfället och vad göra jag, jo jag sitter här för jag vet inte riktigt var jag ska göra av mig själv just nu. känner i kroppen att jag behöver vila, samtidigt som jag känner mig så rastlös så jag blir tokig snart. jag blir inte klok på mig själv när jag mår/känner såhär..dags att på något sätt försöka bygga upp mig själv, men måste då också gå till botten med vissa saker och det är jag faktiskt lite skrajsen för att göra. inte för vad jag ska "finna" hos mig själv men vill inte på ngt sätt börja må dåligt eller något annat med tanke på barnen.ja jag ska "bolla" lite med gubben ikväll får en väl se om jag kan få en rätsida på någonting...åtminstone kanske se vissa saker på ett annat sätt. aja det ordnar sig alltid på ett eller annat sätt även om det kommer ta tid....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela