jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

sjuk igen

Publicerad 2012-04-19 08:29:07 i Allmänt

Min stora tjeja är nu förkyld igen tredje gången på 2 månader. kan det inte bara få vända för kraken då hon blir så dålig och kruppen lätt kommer. kunde jag skulle ja ta över det istället. bara hoppas resterande barna skara klarar sig och att det inte blir för lång draget denna gång.
Idag får ni hålla tummarna för mig, ska idag ringa tilbaka till enhetschefen på åkervallen för att få besked om jobb. hoppas hoppas hoppas innerligt att de inte har fullsatt och att jag får något. jag blir glad bara det skulle vara på 50% bättre det är inget ha alls. :) har bet varende släkting att hålla en tumme för mig då båda betyder otur och det vill vi inte ha mera nu!! ;)
här har det varit en lugn morgon, flickorna väckte mig tjugo över sex och vi har ätit frukost och bara tagit det lugnt och myst men känner att för min egna del måste jag försöka vakna t ordentligt i huvudet nu. Har ju lite sånt där tråk som måste plockas med idag samt skriva inhandligslappen för i morgon, kolla barnvakt så vi kan fara omkring lite samt kolla tuddarp tider fixa släpa i morgon och slänga allt, (ursäkta ordvalet) skit som vin inte ska ha kvar. Morgon dagen kommer med andra ord gå i ett och så ska man med allt det att göra köra på med allt den "vanliga" oxå och så motionen/träningen. hm man kan inte tro det men bara det lilla tar tid och dagarna bara rinner iväg känns det som men det e klart med 4 barn (vovven) inräknad fem (om karln e sjuk :P ) så går dagarna verkligen undan. ;)
ja om man kanske skulle sätta igång här då så man kommer någonstans och så pussar jag ju självklart extra på min lilla sjukling som behöver en massa krya pussar o kramar nu. Ni får gärna skicka några med :)
ha de gött

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2012-04-19 09:24:01

Håller två tummar för dig!

Postat av: josefin

Publicerad 2012-04-19 10:36:12

Njae jag kan inte påstå att ögonen kliar men näsan och halsen är som värst på morgonen.

Tack så mycket, får hoppas det går över snart så man kan njuta av lite ledighet från jobbet :D Lycka till med inskolningen idag :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela