jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

blandat...

Publicerad 2012-04-17 20:59:00 i Allmänt

nu är det ett tag sedan igen, känn som att man inte hinner med ordenligt. Varit väldigt intensivt nu ett tag både på hemma plan och på dagis då vi fortfarande har svårt med Anelia, vet inte hur man skaa göra eller bära sig riktigt :S men det ordnar sig nog så småningom. Jag har äntligen börjat träna igen efter så många år nu så börjar man komma in på rätt spår och det känns så härligt!!! och ännu mera härligt är att jag vann det jag ville på fejan :P hehe tack jossan för att du lagt ut precis rätt saker :)
denna dag har det varit fullt upp med både dagis och annat har nu under kvällen också varit på en runda med vovven fast idag fick vikterna stanna inne :P hehe vill ju inte överanstränga eller köra slut på kroppen för fort. sitter och funderar på om man kanske skulle ta och köra det resterande också innan man tar sig en dusch, okej kan erkänna lusten t det är inte så jätte stor just men vet att det kommer kännas så gött efter åt :)
hm ska nog kanske ta och göra det då det blir intensivt nu en stund för inte mera än 15 sekunders paus mellan övningarna kör vi på här och så hinner inte klockan bli alltför mkt innan man e klar. :) den kör vi på.
hoppas ni alla får en fortsatt trevlig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela