jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

Mini shopping

Publicerad 2011-06-09 08:40:00 i Allmänt

det är de enda som är inplanerat idag och det första som ska inhandlas är en rullgardin till flickornas rum, Cassandra kraken vaknar av solen kring fem varje morgon och jag kan ju inte påstå att det är så behagligt nu för nu börjar det verkligen kännas i kroppen att jag är gravid tredje året i rad :P Det är definitivt värt det i slutänden och även alla mysiga stunder med magen nu men tror inte min äldsta tjeja tycker det är så kul att mammsen är som en "zombie" och gäspar titt som tätt fram till nio tio på förmiddagen varje dag. Blir ju lite så med när man sällan kommer i säng innan kl 23 också. :P Det blir ju lite tokigt för henne med när hon vaknar så tidigt för redan vid halv elva senast elva på förmiddagen är ju hon så trött igen och går o lägger, hon får ju inte sussa färdigt pluttan så det får bli en rullgardin.
Annars just nu är det lugnt och även bättre då Anelia stackaren hade över 39 i feber i ca tre dagar men det är klart när hörntänderna i nedre käken är igång och bråkar med. Ser ut att bli en regn dag ida utomhus, funderar på om man inte lika gärna ska ta och börja förbereda lite med kläder och såna saker, lägga det på plats så är det med fixat innför nästkommande knodde :) Känns lite tidigt på ett sätt men samtidigt inte för det andra flickorna är ju lite tidiga med att anlända och som vanligt är min mage redan långt ner :P hehe och blir det snartlikt som de andra två så kommer det inte gå ända till september ca mitten, slutet på augusti...bara för att jag skrev detr kommer man säkert gå över tiden nu istället :P haha ska till MVC nu den 21 igen :) ska  bli så kul att se hur mkt magen växt och lyssna lite :) se hur flickorna reagerar denna gång på o höra sitt syskon, Anelia undra var ljudet kom ifrån sist och Cassandra såg bara allmänt snopen ut..
Raringarna tittar just nu som på musses klubbhus som kommer efter den absoluta favoriten Chuggington
Jag ska väl slå på lite mera kaffe här och hoppas innerligt att jag börjar piggna till snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela