jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

tjolahopsan

Publicerad 2011-01-08 12:24:10 i Allmänt

här sitter jag och passar på att slänga in ett inlägg medans flickorna sussar lite. Har haft lite tråkiga dagar nu faktiskt, mycket tankar som fart omkring i huvudet och önskar man hade en större lägenhet så barnen slutar hålla på och väcka varandra, ok det blir ju garanterat bättre med tiden men mitt tålamod på den fronten är snart slut. Man kan ju inte rusa in på rummet bara för att den ena flickan har vaknat eller att den ena sover men inte den andra tjejan. Jag orkar inte hålla på med det längre blir ju helt slut,de senaste veckorna skulle jag lätt kunnat somna vid 8 på kvällen bara för att man får skena så vid sov tillfällena plus allt annat en hemmafruga gör :P jag vet inte hur man ska göra riktigt men de rer sig till slut som allt annat.
Mitt andra "kanna" kaffe är äntligen klart nu med och jag fick hämta upp anelia pluttan mitt i allt här med som styckte hon nannat färdigt nu :)slängde på hakuna matata på datorn den tycker hon om :) skrattar så härligt.
Vet inte vad en ska göra riktigt idag inget inplanerat iaf..så vi får väl se vad dagen bjusar på helt enkelt :P hehe
Nä nu blir det lite kaffe och mys pys med Anelia då bara hon är vaken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela