jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

Nya tag...

Publicerad 2011-12-16 08:31:47 i Allmänt

Idag är det en ny dag o den kör vi med nya tag...gårdagen var inget och ha, båda flickorna bara trotsa och tjura sig hela dagen lång och lilleman bara gnällde gapa skrek o tjöt från ca helav ett till 7 på kvällen. Då var man bra slut alltså och så kommer min lilla "bubba" (kallar vi yngsta dottern för) och går ej med på att sova, inte ens i famnen och det har aldrig hänt med ngt av våra barn. Dem har alltid somnat i sin sängar, jag jag vet vi har varit oerhört bortskämda så sett så igentligen ska man väl inte yttra sig när det väl blir så men var så slut i huvudet och när hon väl slockna var hon strax innan elva igår kväll. :O längsta någon av dem varit uppe. så i natt tog min gubbe alla barn så jag fick sova, det var skönt och behövdes efter gårdagen. Som ja sj sa igår med, bara typiskt att alla tre skulle köra sitt race sammtidigt för självklart kan ej barnen vara på topp varje dag. Det är ju definitivt inte en annan heller så varför ska dem??? nu har jag varit uppe i lite över en timme och hittills har frukost, två nr 2 blöjor och en "vanlig" blivit bytta. Karln e iväg på besiktining med bilen och jag dricker min första kopp kaffe just nu och ska väl sen bita mig i kragen och fixa det som behövs här. Vill igentligen bara ta alla tre barn, karln och vovven & gosa ner oss i stora divanen under täcket och mysa hela dagen lång. Fast iofs ju snabbare jag fixar i ordning destor snabbare kan jag ta mig till det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela