jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

folk...

Publicerad 2011-12-20 11:38:55 i Allmänt

Vad trött man blir på vissa männsikor, kom inte och säg att det ska göras saker och sen blir det inte så..var rak från början istället. varför är det så himla svårt för vissa??? okej jag själv är ingen ängel på den fronten men jag har svårt att säga vissa saker till en del i min närhet då jag är rädd för att såra dem och det anser jag är en viss skillnad mot att öppna trutten om sådant som är vanligt allmänt eller har jag fel?? trodde dessa dagar innan jul skulle spela ut sig annorunda men tydligen inte, o så passar man tydligen inte längre bara för att man nu träffar någon. Om du läser detta vet du sj vem du är. Jag är jätte glad för din eran skull det är inte det men allt annat omkring en behöver väl inte "spolas" bort ett tag bara för det. och när ni båda står en så nära dessutom. men men som ett uttryck från en av mina gamlafavorit filmer: life is pain, deal with it.  Det är tydligen en av de större läxorna här i livet man måste försöka lära sig så tidigt som möjligt alltså. Tror fan jag ska se den filmen ikväll igen så jag får lite inspiration t att bita ihop o köra på :P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela