jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

Skönt att det är klart

Publicerad 2010-12-13 12:12:55 i Allmänt

Det sista av julshoppingen till våra älskade prinssesor är klara :) Var med svärmor inne i lkpg igår det var jätte trevligt och tur att vi åkte som vi gjorde för efter lunch tid då blev det verkligen packat. Kändes abra lite lustigt att vara iväg själv men det blev ju kanon för oss alla. julshopping:klart, lite egentid:klart och framförallt flickorna fick egna timmar ihop med pappa :) klart att de vill få morsan ur huset med ibland ;P hehe Nu har man bara att slå in juklapparna och ja på ngt lustigt vis tycker det är jätte kul.. :P Mådde bara väldigt lustigt ett tag efter jag hade ätit men inte undra på, kom ju på att jag inte hade ätit ngt sedan kvällen innan, glömde bort mig egna frukost totalt på morgonen. Blir så ibland, jag måste vänta minst 1 1/2 timme innan ja kan äta, mår ju abra illa annars. Men som sagt den glömdes och åt inget förrän man kom hem närmre halv fem. Bidde lite mat "fylla" där på ngt vis, bara snurra i skallen men det ordnade sig ju efter ett tag.
Idag har det varit lugnt, har bara mys med barnen under förmiddagen och prata lite med therese, har just nu ett tvättmaskin igång som snart är klar. Blir alldeles lagom då småttingarna för tillfället har somnat, lite lunch sovande vill Cassandra älsklingen fortfarande ha :) har nu lite kaffe med som är klart, ska bli så gött nu att ta sin kopp och sätta sig i soffan om jag inte fastnar fraför denna skärm :P hehe blir ju lätt så. vad det blir resterande av dagen får vi se, karl stackaren slutar ju inte förrän nio ikväll, en heldag på jobbet. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela