jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

blandad dag t tusen

Publicerad 2010-12-21 21:10:44 i Allmänt

Dagen började kanon idag :) hade en sådan mysig härlig förmiddag med barnen och så kom våran nya bvc sköterska hem hit på besök idag. För att kolla lite hur det är med mig efter förlossningsdepressionen och allt. Och det är mycket bättre än vad det varit på ett tag, har ju varit en hel del till och från men mycket av det/dem som drar ner en har man tyvärr blivit tvungen att klippa bort ur mitt liv. Och det är bland det bästa besluten jag gjort, känns hemskt att säga/skriva men vad ska jag göra??? Jag har min egna familj att tänka på och går jag och mår "konstant" eller mestadels dåligt så mår ju våra prinssesor även dåligt och det är de inte värt bara för att ha några fler inlandade i vårat liv. Det samtalet gjorde mycket och hon är jätte trevlig, Cassandra tyckte om henne direkt :) hehe tjejan vill visa och berätta allt för alla :) Hela eftermiddagen och kvällen var ju oxå bra, bara nu under kvällen det körde ihop sig en del men sådant som sker. Bara haft en del irritation till och från när jag kommit o tänka på vissa situationer och personer. men men det la sig ju relativt snabbt iaf....
Under eftermiddagen var man ute pch promenarade med cassandra älsklingen i pulkan :) Anelia var just då inne och fick lite egentid med pappa :) Vi hade så roligt och mysigt så.
Orkar inte skriva så himla mycket just nu faktiskt är rätt så trötter, har lite pyssel kvar att göra med och förbereda inför våran pepparkaksbakning i morgon. Pepparkakor kan man ju inte ha för mkt av under jultider, bilder kommer att komma :) Och även en bild på hur Cassandra, när hon velat ha lite välling, hur hon så fint "ställer" den på sitt egna lilla vis när hon ätit färdigt. Snart ny morgon och då nya tag och mera mys :)
I love my family!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela